- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Capture the flag
5. april kl. 17:00 - 7. april kl. 12:00
Er du god til at snige dig i mørket?
Eller er du bedre strategi og at løse gåder?
Og har du lyst til den ultimative omgang Capture the Flag?
Tag til Himmerlandsgården den 5.-7. april og vær med til “Capture the Flag”-weekenden!
Weekenden bliver fyldt op af hardcore Capture the Flag både dag og nat. Der vil blive hygget om bålet i fangehullet, og spillet vil blive testet med nye såvel som gamle regler. Hvis du har lyst til at mærke, hvor god din seng derhjemme er, så gør dig klar til at sove på skift og snige dig over fjendens linjer på jagt efter flaget!
Glæd dig til den ultimative omgang Capture the Flag og meld dig til her!
Tilmeldingsfristen er den 8. marts, så skynd dig!
PROGRAMMET
(ændringer kan forekomme)
Fredag:
17.00 – Ankomst
Hygge og forberedelse, se dine modstandere i øjnene
17.30 – Fælles aftensmad + andagt
Udlevering af grej og andet godt, intro til Den Ultimative Omgang, gennemgang af regler og auktionsgenstande
Forberedelse, planlægning og strategi
18.30 – Flagets placering skal være valgt
19.30 – Tjek af flag og overholdelse af andre regler
19.45 – Auktion
20.30 – Let the games begin!
21.30 – Servering/udlevering under spillet
Lørdag
6.30 – (Hvis Den Ultimative Omgang ikke er afsluttet) Morgenmads afhentning
8.00 – (Hvis Den Ultimative Omgang er afsluttet) Fællesmorgenmad
10.00 – Fællesprogram med sange og musik og andagt/prædiken
Hurtig servering
11.00 – (Hvis Den Ultimative Omgang ikke er afsluttet) Legene fortsætter
11.00 – (Hvis Den Ultimative Omgang er afsluttet) Afslapning indtil frokost
12.30 – Frokost
Når Den Ultimative Omgang slutter – 2-3 timers afslapning og hygge
Efter afslapning – Mindre spil med variationer af reglerne
17.30 – Fælles aftensmad + andagt
Udlevering af grej og andet godt, intro til Den Ultimative Omgang 2.0, gennemgang af ændringer og auktionsgenstande
Forberedelse, planlægning og strategi
18.30 – Flagets placering skal være valgt
19.00 – Tjek af flag og overholdelse af andre regler
19.15 – Auktion
20.00 – Let the games begin!
21.30 – Servering/udlevering under spillet
Søndag
6.30 – (Hvis Den Store Omgang 2.0 ikke er afsluttet) Morgenmads afhentning
10.00 – Brunch
11.00 – Afslutning af spillet og oprydning
12.00 – Afslutning og hjemrejse
PAKKELISTE
Gode sko, der både kan bruges til løb, gang, snigning og klatring.
Camouflage eller tøj i mørke farver, så du bedst kan gemme dig i mørket
Telt eller hængekøje (hvis muligt)
Sovepose
Liggeunderlag
Hovedpude
Toiletsager
Håndklæde og badetøj
Drikkedunk
Pandelampe og/eller lommelygte
Kompas
Diverse personlige ting
Evt. nightvision briller og/eller bevægelsessensorer med alarm
HVORNÅR ER MAN ROVER?
Hos Adventistspejderne er du rover, fra du fylder 15 år, og til du ikke længere har trang til flere eventyr. Så er du 15, 25 eller 55, skal du bestemt overveje, om ikke du er klar til en udfordring i et fællesskab, der elsker naturoplevelser og eventyr.
HVORDAN DELTAGER MAN?
Du tilmelder dig på linket ovenover og skriver ved din tilmelding evt. ønsker til hold kammerater. Holdene bliver dannet i dagene efter tilmeldingsfristen, så I har tid til sammen at lægge strategi og aftale hvilket gadgets I vil medbringe for at tage sejren fra modstanderne.
Det er selvfølgelig ikke et krav at have en masse seje gadgets med, så selv hvis det eneste du har er en lommelygte uden batterier, så meld dig til. Vi skal nok sørge for at du får en god weekend!
PRIS
Medlemspris: 300kr.
(For ikke SABUS-medlemmer: 500kr.)
Du får altså 200kr i medlemsrabat på turen som SABUS-medlem. Er du endnu ikke medlem kan du stadig nå det, og få del i medlemsrabatten.
Følg blot dette link: https://sabus.membersite.dk/Membership/BuyMembership
FOR NORDISKE DELTAGERE
Vi har en aftale med spejder- og ungdomsarbejdet i Adventistkirken i Norge, Sverige, Finland og Island, at når I deltager på ture i SABUS, betaler I den samme pris, som SABUS-medlemmer.
ØKONOMISK HJÆLP
Har du problemer med at få økonomien til at hænge sammen, men vil stadig gerne med til dette event? Så er der hjælp at hente. Kontakt Dorte på [email protected] og få en snak om muligheden for at få økonomisk støtte.
OVERNATNING
Overnatning kommer til at forgå i Bjælkehytten eller i det fri, fx for dem, der har brug for at sove mens de holder vagt ved flaget, eller bare har lyst til at sove i naturen i stedet.
Du skal ved tilmeldingen fortælle os, om du selv tager telt med, om du vil sove i Bjælkehytten eller om du har lyst til vi hjælper med finde dig en soveplads i et telt eller shelter.
TRANSPORT
Som udgangspunkt ankommer alle deltagere selv til Himmerlandsgården, men kommer du rejsende med tog eller bus, kan vi sørge for, at du bliver hentet og afleveret igen på stationen i Randers eller Hadsund.
Husk dog at fortælle i tilmeldingen, hvis du har brug for at blive hentet.
HAR DU SPØRGSMÅL?
Hvis du har spørgsmål, som ikke er besvaret her, så tag endelig kontakt til Zakarias Bindesbøll på telefon +45 52 24 28 63 eller mail [email protected]
VIL DU VÆRE FRIVILLIG?
Kunne du tænke dig at være frivillig til at være linjedommer, spille musik, lave mad, hjælpe med en masse af det praktiske eller andet, så er du mere end velkommen til at kontakte Torben Rasmussen på telefon +45 6130 1480 eller mail [email protected]
Vi glæder os meget til at se dig til en vild weekend.
Tilmeldingsfristen er den 8. marts kl. 23:55!